[:en]

Tashkent-Andijan road is part of the project of PPP. Economic and social, including temporary snow-and-ice traffic on the Kamchik pass, show that this project is a priority. The project for the construction of a new tunnel at the Kamchik passage will be among the tasks of the World Bank’s consulting firms, with preliminary financial and technical calculations submitted by the end of February this year. According to consulting companies, the tunnel length can range from 19 to 30 kilometers depending on the height of the existing road. The tunnel design, technical parameters (including the ventilation system), and economic and commercial feasibility will be examined during the feasibility study (by October 2020). If the project is considered feasible, tender documents will be prepared (by April 2021) and a two-stage tendering process will last until March 2022. It is also planned to sign an agreement with the winner of the tender in March 2022.[:uz]

“Toshkent — Andijon” pullik avtomobil yo‘lini qurish loyihasining bir qismi deb hisoblanadi. Iqtisodiy–ijtimoiy tomondan, shu jumladan yilning qor va kuchli sel yog‘gan vaqtlari Qamchiq dovonida avtomobilь-transport harakatlanishi vaqtincha to‘xtashi  ushbu loyihani amalga oshirish ustuvor ekanligini ko‘rsatib turibdi. Qamchiq dovonida yangi pullik tonnel qurish loyihasi Jahon banki tomonidan yollangan konsulьtatsion kompaniyalarga qo‘yilga vazifa doirasiga kirib, dastlabki moliyaviy va texnik  hisob–kitoblar joriy yilning fevralь oyi oxiriga qadar taqdim etiladi. Konsulьtant kompaniyalar tomonidan taqdim etilgan ma’lumotlarga ko‘ra, tonnelning uzunligi mavjud yo‘ldan qanchalik balandlikda qurilishidan kelib chiqib 19 dan 30 kilometrgacha etishi mumkin. Tonnelь qurilishida tonnelь dizayni, texnik parametrlari (shu jumladan ventilyatsiya tizimi), hamda iqtisodiy va tijoriy maqsadga muvofiqligi  texnik-iqtisodiy hisob-kitoblar jarayonida (2020 yil oktyabrь oyiga qadar) o‘rganib chiqiladi. Loyihani amalga oshirish maqsadga muvofiq deb topilsa, tender  hujjatlari tayyorlanadi (2021 aprelь oyiga qadar) hamda ikki bosqichli tender jarayonlari 2022 yil mart oyiga qadar davom etadi. Shuningdek, Tender g‘olibi bilan 2022 yil mart oyida bitim imzolanishi ko‘zda tutilgan.[:ru]

Дорога Ташкент-Андижан является частью проекта ГЧП. Экономические и социальные аспекты, включая временное движение снега и льда на перевале Камчик, показывают, что этот проект является приоритетным. Проект по строительству нового туннеля на Камчском переходе будет в числе задач консалтинговых фирм Всемирного банка, с предварительными финансовыми и техническими расчетами, представленными к концу февраля этого года. По данным консалтинговых компаний, длина туннеля может варьироваться от 19 до 30 километров в зависимости от высоты существующей дороги. Проект туннеля, технические параметры (включая систему вентиляции), а также экономическая и коммерческая осуществимость будут рассмотрены в ходе технико-экономического обоснования (к октябрю 2020 года). Если проект будет считаться осуществимым, тендерная документация будет подготовлена ​​(к апрелю 2021 года), а двухэтапный процесс тендера продлится до марта 2022 года. Планируется также подписать соглашение с победителем тендера в марте 2022 года.[:]